Рух християнських сімей

Дорога до святості є вузькою, тернистою та водночас багатогранною. В історії церкви зустрічаємо багато людей які наближалися до Христа, провадячи анахоретський (самітницький) спосіб життя, що залишали світ і звершували свій подвиг у пустині. Та, гортаючи сторінки історії спасіння, ми бачимо людей в спільноті, а, зокрема, і у сім’ї, що досягнули великих висот богоподібності. У Святому письмі слово: «сім’я» зустрічається 221 раз, з цього можна зробити висновок, що сім’я є нормальним людським досвідом, як у Старому так і в Новому завітах. Кожна людина має причетність до сім’ї, адже так вона з’являється на світ, виховується, чи створює свою сім’ю. Родини Авраама, Ноя, Мойсея, Давида відіграли особливу роль в історії спасіння, а особливо сім’я Ісуса з Його матір’ю Марією та опікуном Святим Йосифом (див. Лк. 2: 51). Христос, зростаючи в сім’ї, освятив її та підніс до гідності святого таїнства. Христос і Церква у своєму таїнственному зв’язку є прообразом подружнього союзу: «Це велика тайна, а я говорю про Христа і Церкву» (Еф. 5, 32). (пор. Катехизм УГКЦ, 856). Тому християнська сім’я називається «домашньою церквою». Ця назва вказує на значення сім’ї у Церкві. У «домашній церкві» народжуються нові громадяни суспільства, що є плодом любові батьків, пізніше увійшовши через хрещення в лоно церкви, у сім’ї вони крокують до зрілості у вірі, стають на шлях до святості, становляться особами у людському і християнському розумінні, готуючись, щоб одного дня, стати батьками та створити свою власну сім’ю.

«Майбутність належить тим народам, у яких подружжя є святою річчю, – у яких родинне життя чисте і святе»

Митрополит Андрей Шептицький

       Сім’я в останні десятиріччя переживає глибоку кризу, статистичні дані в цьому питанні є багатомовними. Число розлучень, абортів, насильства в сім’ї, самотні діти, і навіть союзи осіб однієї статі тощо, звісно, що святості тут не має місця. Святість – це боротьба з собою, а не пошук винних, чи оправдань.  Під впливом таких тенденцій здається, що треба нагадати, яким ж має бути подружжя, що воно складається з чоловіка і жінки, які у взаємній любові і служінні приймають дар Батьківства, як Божий Дар і тим роблять безцінний внесок у життя Церкви і суспільства. Християнська сім’я намагається чинити опір таким тенденціям. І одним із способів боротьби є РХС.

Що це таке РХС?

Однією із альтернатив для християнського подружжя, як відповідь на сучасні антисімейні виклики було засновано Рух християнський сімей (РХС). РХС народився в Україні минулого десятиріччя у Львові. У Дрогобичі РХС, як один із напрямків діяльності Комісії у справах родини СДЄ, мав першу зустріч яка відбулась 10 травня 2015р., опісля якої було вже 10 зустрічей. Метою діяльності є плекання та поширення християнських принципів для побудови міцної та щасливої сім’ї.

Які теми розглядає РХС?

РХС пропонує один із інструментів для побудови сім’ї за Божими принципами курс лекцій: «Божий задум для вашого шлюбу». Курс нараховує 12 тем, які базуються на Святому письмі та вченні Церкви.

Як проходить зустріч РХС?

Сама зустріч має невимушений, вільний характер, де себе почувають комфортно ті, хто любить спілкуватися і ті, хто краще буде слухати ніж говорити, а також і нові подружжя. На зустріч приходять сім’ї разом з дітьми. Перед початком зустрічі діти ідуть з аніматорами на майстер-клас, чи інше цікаве дозвілля. Зустріч починається із молитви, благословення отця, представлення подружньої пари, що підготувала тему. Висвітлення теми здійснюється обов’язково чоловіком і дружиною разом. Ця перша частина зустрічі триває 45хв., а далі слідує праця в групах та кава-брейк.

Хто може стати учасником РХС?

Усі подружжя, усі хто готується до подружжя, усі хто вірить у щасливу християнську сім’ю і хоче за неї боротися! Щиро запрошуємо всіх, кому не байдуже наше майбутнє, майбутнє наших дітей та майбутнє нашої держави! Адже так прекрасно любити по-справжньому – по-християнськи, наслідуючи Христа, відчувати передсмак грядучого Божого Царства, вже тепер і зараз у своїй сім’ї! Щастя у наших руках!